Onur Tuna új klipje -  Bi' Hiçmişim Gibi
2022. február 11. írta: Onur Tuna Hun

Onur Tuna új klipje - Bi' Hiçmişim Gibi

 5424b9fc-e9f7-4214-b736-f29ebdc25e2f.jpegBi' Hiçmişim Gibi c. klipjének premierje 2022. február 11. 13:00 óra.minden digitális platformon.

Onur Tuna először szerepelt saját klipjében.

Onur Tuna "I'm Like Nothing" című kislemeze, amelyet a Groove Records adott ki, minden digitális platformon és videoklipjével együtt elérhető!

Dalszöveg és zene: Onur Tuna
Szerkesztette: Serhat Şensesli
Rendező: R. Hakan Arslan

Most hallgass;
Spotify: https://open.spotify.com/album/24XSDI...
Apple Music: hhttps://music.apple.com/tr/album/bi-hi%C3%A7mi%C5%9Fim-gibi/1606259734?i=1606259858&l=tr

 

5424b9fc-e9f7-4214-b736-f29ebdc25e2f.jpeg

 

.

 

 

.

 

 

Al bak yanımda
Bir yastık ve yorgun bir yorgan,
Keşke kalsan.
Al sat içimde kaldı bir sen
Ama bir ben noksan,
Çünkü yoksan
Denemedim mi ne olurdu
Yerine birini koysam
Yok olsam
Geçecek biraz uyursam
Birkaç sorsam ona buna
Ve kendi yolumu bulsam
Kaçsam ve beni bir sen bulsan
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
Al bak yanımda
Bir yastık ve yorgun bir yorgan,
Keşke kalsan.
Al sat içimde kaldı bir sen
Ama bir ben noksan,
Çünkü yoksan
Denemedim mi ne olurdu
Yerine birini koysam
Yok olsam
Geçecek biraz uyursam
Birkaç sorsam ona buna
Ve kendi yolumu bulsam
Kaçsam ve beni bir sen bulsan
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Bi’ hiçmişim gibi
Çok içmişim gibi
(Bi’ hiçmişim gibi)
(Bi’ hiçmişim gibi)
********
Onur Tuna - Mint még soha (Official videó)
Premier 2022. február 11. 13 óra
Onur Tuna "I'm Like Nothing" című kislemeze, amelyet a Groove Records adott ki, minden digitális platformon és videoklipjével együtt elérhető!
Vess rám egy pillantást
Egy párna és egy fáradt paplan,
Bárcsak maradnál.
Vegyél és add el, csak te maradtál bennem
De csak én hiányzom,
Mert amikor nem vagy mellettem
Ha nem próbáltam volna meg, akkor mi van
Ha valaha valaki mást helyettesítek
Amíg eltűnök
ha alszom egy kicsit, elmúlik
Ha megkérdeznék tőle párat
És ha megkapom az utamat
Ha elfutok és megtalálsz
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
Vess rám egy pillantást
Egy párna és egy fáradt paplan,
Bárcsak maradnál.
Vegyél és add el, csak te maradtál bennem
De csak én hiányzom,
Mert amikor nem vagy mellettem
Ha nem próbáltam volna meg, akkor mi van
Ha valaha valaki mást helyettesítek
Amíg eltűnök
ha alszom egy kicsit, elmúlik
Ha megkérdeznék tőle párat
És ha megkapom az utamat
Ha elfutok és megtalálsz
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, mintha sosem jártam volna ott
Úgy érzem, túl sokat innék
(mintha még sosem voltam volna)
(mintha még sosem voltam volna)
*********

Onur Tuna - Like never before (Official video)
Premier 11 February 2022, 13:00
Onur Tuna's single "I'm Like Nothing", released by Groove Records, is available on all digital platforms and along with its music video!
Take a look at me
A pillow and a tired duvet,
I wish you could stay.
Take it and sell it, you're the only one left in me
But I'm the only one I miss,
Cause when you're not by my side
If I hadn't tried, then what
If I ever replace someone else
Till I'm gone
If I sleep a little, it'll pass
If I ask her a few questions
And if I get my way
If I run away and you find me
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've had too much to drink
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've drunk too much
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've drunk too much
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've drunk too much
Take a look at me
A pillow and a tired duvet,
I wish you'd stay.
Take me and sell me, you're all I have left
But I'm the only one I miss
Cause when you're not by my side
If I hadn't tried, then what
If I ever replace someone else
Till I'm gone
If I sleep a little, it'll pass
If I ask her a few questions
And if I get my way
If I run away and you find me
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've had too much to drink
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've drunk too much
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've drunk too much
I feel like I've never been there
I feel like I've never been there
I feel like I've drunk too much
(like I've never been)
(like I've never been)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onur-tuna-hungaryfan.blog.hu/api/trackback/id/tr317404044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása