Libabőrös lettem, és azt mondtam: "Játszani akarok".
2023. szeptember 03. írta: Onur Tuna Hun

Libabőrös lettem, és azt mondtam: "Játszani akarok".

Frissítve: 2023. szeptember 03.,

Libabőrös lettem, és azt mondtam: "Játszani akarok".
Frissítve: 2023. szeptember 03., 13:44

Úgy hallottuk, hogy 'Atatürköt' fogja játszani az Utolsó vacsora című filmben. De új projektjei nem csak erre korlátozódnak. Három filmje, két sorozata és új dalai vannak sorban. Onur Tonával beszélgetünk az életéről, az ismeretlenségeiről és a Yasemin Yazıcı színésznővel való kapcsolatáról: "Egy közös barátom révén ismertem meg, majd a közösségi médián keresztül jutottam el hozzá".ű

Libabőrös lettem, azt mondtam

Mindig dolgozik. Általában mindig a forgatásról jön, amikor interjút készítünk vele. De ebben az évadban egy kicsit eltúlozta az intenzitást. Három filmje és két tévésorozata van; "Igen, egy kicsit ilyen volt" - mondja. Kék szemeit, amelyek bezárnak, ha az arcába nézünk, nem kell említenünk; a rajongói máris "kékszemű óriásnak" hívják. Ugyanolyan tehetséges, mint amilyen jóképű. Jelenlegi hírneve ellenére nincs szeme ebben a csillogó világban; nagyon szelídnek és nyugodtnak tűnik. A beszélgetést Onur Tunával kezdjük...

Onur Tuna... Nem. Olyan történetekkel találkoztam, amelyek önmagukban jól alakulnak, amelyekben nincsenek nagy problémák, hanem kis problémákkal nagy dolgokat mesélnek el. Ahelyett, hogy "legyen ez az én évem", inkább úgy megyek bele az évadba, hogy "remélem, minden, amit forgatunk, sikeres lesz".

Libabőrös lettem, azt mondtam

Nincsenek olyan ambícióid, hogy "idén nagy durranással térek vissza"?

Semmi, nulla... Ahhoz, hogy az ember valamit elérjen az életben, a megfelelő paramétereket kell összehozni, nem pedig az ambíciót. Meghatározol egy célt vagy egy álmot, hogy milyen út, milyen képzés, milyen tudás szükséges ezek eléréséhez; ha ezekre megtalálod a választ, máris elérted a sikert. Az ambíció csak támasz lehet ehhez.

Jóképű, karizmatikus vagy. De nincsenek ilyen topless pózok a közösségi oldaladon. Azt mondod, hogy "sokan csinálják ezeket, hadd menjek a másik irányba", ez a természeted?

Nem tudom, mennyire tisztelem azokat, akik ezt csinálják. Nem nagyon érdekel a megítélés, hogy az izmos emberek eljutnak-e valahova vagy sem. Amikor felébredek, a munkámra gondolok. Anyukám mindig azt mondja: "Nem a híres Onur Tuna édesanyja vagyok, hanem a színész Onur Tuna édesanyja". Amíg anyám így lát engem, addig azt hiszem, ilyen is maradok.

Szóval nem vagy híresség...

Nem hiszem, hogy sok "hírnév" lenne a munkámban. Nagyon hosszú ideig dolgozunk a forgatásokon, 20-26 oldalt memorizálunk. Ezek komoly erőfeszítések. Amikor az ember testben csinálja, mindenképpen van fáradtság és neheztelés, és ez emlékeztet arra, hogy ember vagyok. A hírnév viszont egy kicsit csillogóbb, mint egy kirakat. Amikor egy kirakatot nézek, az adott üzlet legszebb ruháit látom. Ott van azonban egy élettelen manöken, aki a reflektorfényben van, de még beszélni sem tud. Olyan, mint egy kirakat. Ilyen a hírnév. Egyébként nem hiszem, hogy akik technikai értelemben játszanak, azok a "nagyon híres vagyok, hadd élvezzem ki" gondolatnak élnek.

Bókoltak már neked, hogy "Kékszemű óriás", "egy órán át néztem, mint egy vonat". Milyen érzés, hogy ilyen jóképű vagy?

Erre nem tudom, mit válaszoljak, a szüleim terméke vagyok, ez genetikai adottság, nem valami extra akarattal csináltam.

Amikor reggel felébredsz, és belenézel a tükörbe, nem mondod, hogy "szépfiú"?

Lehet, hogy a hét három napján azt mondom: "Oké, vannak kiadásaim", de négy nap egy héten nem. Próbálok azon a szinten lenni, hogy szeretem magam, nem vagyok hiú.

Mi volt a legérdekesebb bók, amit eddig kaptál?

Nem bókot, de valaki ilyen üzenetet küldött nekem az Instagramon: "Megyek a piacra, kell valami?" Aztán megnéztem a többi üzenetét, és láttam, hogy valaki, akit egyáltalán nem ismerek, komolyan kialakít velem egy Életet. Mit fog csinálni, ha azt mondom, hogy "vegyél egy tál joghurtot"? Tudja, hogy hol lakom? Ez nagyon furcsa.

Ha a közösségi médiáról van szó, találkoznál és beleszeretnél valakibe onnan?

Én igen.

Libabőrös lettem, azt mondtam

Próbáltad már valaha?

Igen, kipróbáltam. Természetünknél fogva bízni, szeretni és szeretve lenni akarunk. Ha két ember elkezd szépen beszélgetni egymással, ha a dinamika egyezik, nem lehet ezt a dinamikát megszüntetni azért, mert "a közösségi médiában találkoztam".

Küldött üzenetet annak a személynek?

Ezek nagyon személyes kérdések. De hadd mondjam el, én küldtem az első üzenetet a jelenlegi barátnőmnek.

Akkor hadd kérdezzem meg; hogyan alakul a kapcsolata Yasemin Yazıcı színésznővel?

Több mint egy éve vagyunk együtt, nagyon jól alakul. Nem akarom elkiabálni. Szociálantropológiából diplomázott, most Angliában pszichológiából szerez mesterdiplomát, és Törökországban színészkedik. Sok közös vonást találunk, és sok mindenről tudunk beszélgetni. Látjuk, hogy ugyanazok a problémáink vannak a világgal szemben. Yaseminnek és nekem nem okoz nehézséget a közös változás és fejlődés, így a kapcsolatunk jól alakul.

A forgatáson találkoztatok?

Nem, egy közös barátomon keresztül láttam meg, majd a közösségi médián keresztül értem el.

Mindketten színészek vagytok; mindig a művészet és az ipar áll a napirendetek középpontjában?

Egyáltalán nem, még tévém sincs otthon. Az interneten keresztül nézem. Otthon a hangszereimen dolgozom, néha Yaseminnel festek. Néha ő a ház egyik részében könyvet olvas, én pedig a másikban. Sétálunk a természetben. Nálunk nincs olyan helyzet, mint az Emirgânban vagy a Bebekben, hogy "koccintsunk poharakkal".

Libabőrös lettem, azt mondtam

Fiatalnak látom magam, aki megérti

 

Mustafa Kemal Atatürkot fogja alakítani az „Utolsó vacsora” című filmben, amelyet decemberben mutatnak be. Mit érzett, amikor felajánlották a szerepet?

Általában, ha jön egy projekt, akkor elolvasod. De még azt sem lehet megmondani, hogy elolvassak-e egy ilyen munkát. Aztán jött a forgatókönyv; olyan gyönyörű volt, és egy önmagában is egy történet... Vannak projektek, amelyeket a Çanakkale-i fronton, vagy a köztársaságról, vagy az Oszmán Birodalom hanyatlásáról forgattak. Ez egy olyan történet, amely az Atatürkot az embereken keresztül meséli el, önmagában egy kicsit többet. Helyi. Libabőrös lettem, közvetlenül felhívtam a menedzseremet, és azt mondtam: "Játszani akarok".

Elkezdődtek a forgatások?

Nem, 1-2 hét múlva kezdődik.

Milyen időszakról szól a film?

A Çankaya kúria konyhai története és Mustafa Kemal Atatürk meg akarja alapítani a köztársaságot... Hadd mondjam azt, hogy ennyi.

Elkezdtél már dolgozni a filmen?

1923. október 28-án éjjel és másnap, ha kikiáltom a köztársaságot, az új rendszert, a választójogot, az új parlamenti rendszert... Próbálom végig gondolni, hogy mit éreznék. Van néhány tanárom, velük dolgozom. Minden vizuális anyagot, képet megnézek, és könyveket olvasok, hogy megtanuljam Atatürk testbeszédét.

Nagyon fontos Atatürköt ábrázolni, de ugyanakkor nagyon nehéz is lehet. Mindenki megnézi és hozzászól. Fél attól, hogy kritizálják?

Természetesen lesz egy kritikai dimenzió, ahogy mondta, a szerep Atatürk, de másrészt én is így gondolom, én egy liberális család gyermeke vagyok. Apám könyvtára és mondatai elég voltak ahhoz, hogy Atatürkről meséljek. Tehát még amikor Atatürköt elképzelem, akkor is úgy látom magam, mint egy fiatalembert, aki megérti őt. És mivel megértem őt, úgy gondolom, hogy nem fogok semmi rosszat tenni.

Ami a többi művedet illeti...

A 'Dilemma' volt egy film, amit nagyon szerettem, Mustafa Kotan forgatta. Volt egy 'Klubház' című alkalmazás, egy film, ami megmutatja, hogy valójában milyen negatív hatása van ennek a alkalmazásnak a társadalomra és a családokra. A másik filmben, a 'Hiç'-ben egy nárcisztikus személyiségzavarral küzdő pszichológust játszom. Az 'Ivy Time' című sorozatnak van egy kicsit unalmas, kicsit északi hangulata, mint az észak-európai műveknek. Ez önmagában is feszültté teszi a nézőt. A másik munkám Ay Yapım 'Şahane Hayatım' című sorozata; ősszel kerülök a televízió képernyőjére.

Mindenki annyit csókolózik és szeretkezik, amennyit csak akar.

Mit gondolsz, 11 év alatt mi változott a színészetben?

Amikor elkezdtem ezt a szakmát, a közösségi média még nem volt olyan erős. Senki nem posztolt történeteket, senki nem játszott mobiltelefonnal a zsebében. Például olyasvalakit játszol, akinek rossz az anyagi helyzete, vagy időszakos munkában vagy, mobiltelefonnal a zsebedben. Ezeket nem tartom etikátlannak, mert ahogy egy gyári munkás overallt visel és a szakmájával kapcsolatos helyzetre koncentrál, úgy nekünk is ezt kell tennünk.

Esra Dermancıoğlu "27 éves kor után olyan, mintha mindenki zombi lenne, csak a 20-27 évesek szerelmesek. Miért nem tudnak 30 évesek szerelmesek lenni a tévésorozatokban, azt mindig fiatalokon keresztül mesélik el". Ön egyetért ezzel?

Egyetértek azzal, amit Esra mondott a sorozatról, de szerintem a való életben nincs ilyen, mindenki úgy csókolózik és szeretkezik, ahogy akar. Nem hiszem, hogy az iparnak van érzéke, mechanikus szinten az ipar mondhatja: "Vizuálisan akarom eladni a fiatalabbak szerelmét". Nem ezt mondom, gondolkodjanak el rajta azok, akik ezt mondják.

A színészetben ismerni kell a határainkat.

Két albumot készítettél, aztán eltávolodtál a zenétől?

Nem, három napja stúdióban voltam, négy új dalt vettem fel. Egy három dalos YouTube-projektet is felvettünk, várjuk a megfelelő időt.

Te írod a dalszövegeket. Mi késztet arra, hogy dalszövegeket írj?

14 éves koromban kezdtem el gitározni, és felfedeztem dolgokat arról, hogy a dalszövegeket harmóniára és metronómra írjam, és ebbe a metrumba illesszem őket. Amikor tetszik ez a felfedezés, elkezded csinálni.

Miért tanultál közgazdaságtant?

Isztambulban vagy Izmirben akartam egyetemre menni, és a pontszámom elég volt a közgazdasági karra.

Ez hozzájárult a színészethez?

Nem, de Hakkı Devrim ezt mondta egy műsorban: "Az egyetem az a hely, ahol az emberek megismerik a korlátaikat, te pedig elmész és megtanulod a korlátaidat." A színészetben is ismerni kell a határainkat, az egyetemre járás talán ebben segített.

Szeretek romantikus lenni

1,95 vagy...

Mindig is magas voltam, általános iskola óta a hátsó sorban ülök.

Nehéz volt?

Hozzászokik az ember. Mindig onnan nézed a dolgokat. Kicsit púpos vagyok, de néha észreveszem.

Gyakran láttunk romantikus szerepekben. Van romantikus herceg?

Szeretek romantikus lenni. Jó érzés számomra romantikusnak lenni a barátnőmmel, érdeklődni iránta, vagy apró meglepetéseket okozni.

Hogyan írnád le a szerelmet?

Megszállottság és szenvedély.

Szenvedélyes férfi vagy?

Ezt mondják rólam.

Mi a legelviselhetetlenebb dolog egy nőben?

Hogy becstelen, és továbbra is hazudik, még akkor is, ha lelepleződött.

Mit tanultál az utolsó barátnődtől?

Hogy még mindig fel kell nőnöm...

Mi a leggyakoribb dolog, amit a barátnőd mond neked?

"Nyugodj meg!" nagyon ideges leszek és feszült leszek, ha hazugságot hallok, vagy ha látom, hogy valaki képmutató.

 Mi tesz téged a legboldogabbá?

Boldognak látni a szeretteimet.

Mi tesz a legboldogtalanabbá?

A hazugság; ha hazugságot hallok, nagyon ideges leszek, és elhagyom a helyet.

Milyen világról álmodsz?

Olyan világban szeretnék élni, ahol az emberek úgy hagyják el, ahogyan szeretnék megtalálni.

Mondj valamit, amit nem tudsz abbahagyni, ha egyszer elkezdted csinálni...

Például szeretnék festeni egy képet, és egy éjszaka alatt befejezni. Azon gondolkodom, hogy vajon szárítsam-e meg hajszárítóval.

Még mindig gyerekdalokat énekelve ébredsz reggelente?

Persze, még a Yasemint is elindítottam.

H

 forrás: Hakan Gence

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onur-tuna-hungaryfan.blog.hu/api/trackback/id/tr2718206613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása