Onur Tuna: Intellektuális, sikeres és menő
2023. május 04. írta: Onur Tuna Hun

Onur Tuna: Intellektuális, sikeres és menő

Gardirop Man 2023.05.03

onurtunagiris.jpg

Onur Tuna Intellektuális, sikeres és menő
A híres színész, Onur Tuna, aki fiatalon kezdett el színészkedni, és a "Hayat Devam Ediyor"  (Az élet nem áll meg) című filmmel lépett be a profi karrierjébe, nagy empátiával közelít az általa játszott karakterekhez. A színész, aki olyan projektekben, mint a "Fogoly" és a "Csodadoktor" saját értelmezésével kelti életre az orvos karaktereket, azt mondja, hogy bár nem hasonlítanak egymásra jellemző tulajdonságaik, ugyanazokat a reakciókat adnák, ha ugyanazt az életet élnék. A színész, aki saját személyiségét tükrözi az általa játszott karakterekben, továbbra is lenyűgözi a közönséget minden projektben, amellyel találkozik a közönséggel. Interjúnkban színészi karrierjéről, életszemléletéről és érdeklődési köréről beszélgettünk.
A Wardrobe Man új száma minden digitális platformon elérhető. ✨
@onurtuna @gardiropmagazin #gardiropmagazin

Onur Tuna: Entelektüel, Başarılı ve Cool
Oyunculuğa küçük yaşlarda başlayan ve profesyonel kariyerine “Hayat Devam Ediyor” ile adım atan ünlü oyuncu Onur Tuna, rol aldığı karakterlere yüksek empatiyle yaklaşıyor. “Mahkum”, “Mucize Doktor” gibi projelerdeki doktor karakterlerini kendi yorumuyla hayat veren oyuncu, karakteristik olarak benzerlik göstermese de, aynı hayatı yaşasalar aynı tepkileri verebileceğini söylüyor. Oynadığı karakterlerde kendi kişiliğini de yansıtan oyuncu, seyirciyle buluştuğu her projede izleyenleri büyülemeye devam ediyor. Röportajımızda oyunculuk kariyeri, hayata bakış açısı ve ilgi alanları hakkında konuştuk. 
Gardırop Man yeni sayısıyla tüm dijital platformlarda. ✨
@onurtuna @gardiropmagazin #gardiropmagazin
Yayınlar Direktörü: @gulay_ozdemir
Genel Yayın Yönetmeni: @caglakucukdereli
Fotoğraflar: @larasayilganofficial
Video: @unalavcii
Styling: @sedassolmaz
Kapak Kıyafeti: @dockersturkiye
Saç: @sabitakkaya @sametkaratasoglu
Makyaj: @dilannnsen
Kurumsal İletişim: @mine.gunduz
Marka İletişimi: @yoncayalki
Fotoğraf Asistanı: @salhylmz
Videograf Asistanı: @clbiisbl
Mekan: @radissonbluottomare
Teşekkürler @caglacast @kirazinannesi
onurtuna_gardrop39220.jpg
.
A híres színész, Onur Tuna, aki fiatalon kezdett el színészkedni, és a "Hayat Devam Ediyor" című filmmel lépett be a profi karrierjébe, nagy empátiával közelít az általa játszott karakterekhez. A színész, aki olyan projektekben, mint a "Fogoly" és a "Csodadoktor" saját értelmezésével kelti életre az orvos karaktereket, azt mondja, hogy bár nem hasonlítanak egymásra jellemző tulajdonságaik, ugyanazokat a reakciókat adnák, ha ugyanazt az életet élnék. A színész, aki saját személyiségét tükrözi az általa játszott karakterekben, továbbra is lenyűgözi a közönséget minden projektben, amellyel találkozik a közönséggel. Interjúnkban színészi karrierjéről, életszemléletéről és érdeklődési köréről beszélgettünk.
..

Megismerhetünk egy kicsit? Hogyan kezdődött a színészi karriered?
Tulajdonképpen, hogy hogyan kezdődött a színészi pályafutásom, ezt tudom mondani; a színészi pályafutásom nagyon fiatalon kezdődött; a családom pedagógus család volt abban a kerületben, ahol laktunk, és ezért, amikor ilyen kulturális rendezvényekre került sor, mindig ott álltak az ilyen szervezetek mögött, mert pedagógusok voltak, néha ők voltak a szervezők, tehát a színházzal való ismerkedésem nagyon fiatal koromra nyúlik vissza. Később az izmiri Müjdat Gezen Színházban kezdtem el színházat tanulni, majd Ayla Alga asszisztenseként dolgoztam. Ezen kívül sok magánszínházzal dolgoztam, sok műhelyben módszertani színészként dolgoztam, de a karrieremet tekintve azt mondhatom, hogy technikai és szakmai szempontból a "Hayat Devam Ediyor"-ral kezdődött

..

Korábban olyan sorozatokban és filmekben szerepelt, mint a "Tiltott alma", a "Filinta", a "Mucize Doktor", a "Bi Küçük Eylül Meselesi", a "Benden Ne olur?" és a "Mahkum". Van valami hasonlóság az általad játszott karakterrel?
Amikor hasonló kérdéseket kapok, tulajdonképpen ugyanazt a választ adom. Azt hiszem, olyan munkát végzünk, ahol inkább próbálunk lenni, mint játszani. Van ott egy személyiségbeli ugrás, tehát vannak hasonló oldalaitok? Természetesen vannak, mert például az "orvos", akit ezekben a projektekben játszottam, a "Fogoly", a "Csodadoktor" egy általam megalkotott orvos volt, ő volt az én orvosom. Ha egy másik színész barátom egy másik értékes idősebb vagy barátom szerepét játszotta volna, akkor másképp értékelte volna. A "Fogoly"-ban játszott karakteremet így értelmeztem. Ezért feltétlenül hozzáadok valamit az általam játszott karakterhez, de ez nem feltétlenül mutatja, hogy minden ilyen tulajdonsággal rendelkezem. Nekem úgy tűnik, hogy azt játszod, amilyen én lennék, amikor nem játszol, és azt hiszed, hogy te vagy az a személy, vagyis amikor valóban száz százalékban befejezed az empátiát, és ez egy olyan helyzet, mint amit valójában szívesen csinálnék, és amikor más névvel és más identitással csinálod, akkor a munka élvezetesebbnek és technikásabbnak bizonyul. Szóval, vannak hasonló aspektusaik? Igen, mindannyian az én karaktereim. Talán nem karakterisztikailag azonosak, mert különböző életeket éltünk, de ha ugyanazt vagy hasonló életet élnénk, akkor ugyanazokat a reakciókat mutathatnánk.

.

Hogyan éli az életet Onur Tuna, milyen az életszemlélete?
Általában véve nincs olyan, hogy az én nézőpontom, az emberek változhatnak és átalakulhatnak, de én úgy gondolom, hogy kumulatívan élünk. Más szóval, úgy gondolom, hogy egyenes arányban élünk. Úgy gondolom, hogy amit tegnap tettünk, annak ma biztosan lesz eredménye, tehát nem mondhatom, hogy csak holnap van, nem mondhatom, hogy csak a pillanat van, nem mondhatom, hogy csak a múlt van, tehát azt mondhatom, hogy kumulatív időperspektívám van, és ebben élek. A 24 órát így töltöm.

.

Hogyan tölt egy napot Onur? Mit csinálsz, hogy kipihend és újraindítsd magad azokon a napokon, amikor nincs műsor? Mik azok a tevékenységek, amiket sosem unsz meg?
Az életszemléletén kívül azonban hogyan éli az életét; Általában otthon vagyok a közeli barátaimmal, mindenki tudja, hogy nem akarok túl sokat kimozdulni, nem akarom, hogy túl sokat lássanak kint, őszintén szólva, a forgatáson való jelenlét nagyon sok örömet okoz nekem. A kollégáimmal való együttlét nagyon sok örömet okoz nekem. Örömöt okoz nekem, hogy készíthetek valamit. Van egy stúdióm. Sok örömet okoz nekem, ha ott készíthetek valamit, ezért ezekkel töltöm az időmet. Több időt töltök zárt térben, olyan helyeken, amelyek inkább műhelyszerűek. Szeretem és ajánlom, hogy a közeli barátaimmal olyan helyeken töltsünk időt, ahol jobban halljuk egymást.

.

Hol van az álomhelyed a színészetben, most az álmaid helyén vagy?
Mint már említettem, nem tudok egyetlen jövőképpel élni. Az embereknek vannak álmaik, de nekem ez nem túl előremutató, őszintén szólva, nekem egy munka van a kezemben, és ebből a munkából próbálom a legjobbat kihozni, a legjobb módon elindulni, vagyis mindig rövid távú álmokat próbálok megvalósítani. Kiderítem, hogy ezekhez milyen anyagok kellenek, és először is teszek érte erőfeszítéseket, és hiszem, hogy a munkafaktor biztosan működni fog. Ezért az álmok helyett inkább abban hiszek, hogy az embernek össze kell gyűjtenie a megfelelő anyagokat, és a megfelelő tanulmányokat kell végeznie az életben, és azt hiszem, hogy fegyelmezettnek kell lennie. Ha ez megtörténik, akkor azt hiszem, hogy az ember megvalósíthatja az álmait, tehát én már ott tartok? Mint mondtam, be akartam fejezni A fogoly című filmet. Jól végződött, számomra édes véget ért, ez például egy szép álom volt számomra, és ez egy szép megvalósítás volt. Most egy új projektet csinálok, ez a munka ezen a héten ér véget, megint volt egy boldog díszletem, előtte erről álmodtam, arról álmodtam, hogy lesz egy boldog díszletem, és ez valóra vált. Remélem, hogy a jövőben megteszem a szükséges erőfeszítéseket, hogy bármi, amiről úgy gondolom, hogy javít engem, amit szeretek, és akkor remélem és megélem a boldogságot, amikor ez megtörténik, azt hiszem, az álomra vonatkozó perspektívám egy kicsit ilyen.

.

Melyik volt a legszórakoztatóbb projekt, amin eddig dolgoztál?
Hidd el, nem lehet őket különválasztani egymástól, mert mindegyikben vannak olyan különleges pillanatok, hogy néha átélsz egy nagyon különleges, csak rád jellemző pillanatot egy számodra nagyon értékes színészkollégával, és ez a pillanat talán 15 évig nem megy ki a fejedből, és még mindig tudsz róla mesélni, még mindig tudsz mesélni egy olyan pillanatról, amit egy olyan színésszel éltél át, akit irigyelsz, még mindig tudsz róla nevetve vagy irigykedve, néha dicsekedve mesélni. Ezért nem tudom projektről projektre szétválasztani őket, mindegyik sajátos önmagában, sok szép dolog van, amit átéltem. Nem lehet hely gondok nélkül, ha minden rózsás volt, az azt jelenti, hogy már van probléma. A gondok mellett vannak boldog, szép vonások, emlékek és emberek, akiket mindegyikben megtapasztaltam.

.

Mik a legnagyobb inspirációs forrásaid az életben, mi motivál?
A családom motivál, vagyis az, hogy a családom hisz bennem, és az, hogy látják, hogy bizonyos dolgokat sterilizáltam és stabilizáltam, tükröződik a szemükben, és ez még jobban motivál. Például 20 éves barátaim vannak, tehát azok az emberek, akikkel együtt kezdtem a különböző ágazatokban, és akikkel megbeszéltük egymással, hogy milyen emberek leszünk a jövőben, ma is az életem részei. Ezért ők nagyon motiválnak engem. Például a legjobb barátom a világon fogorvos, és most nyitja meg a második klinikáját. Ez nagyon motivál, büszke vagyok rá, és azt mondom magamban, hogy ez egy példa a sikerre, mert tudom, hogy az az ember mire törekszik, és honnan jön, tehát amikor a barátom ilyen dolgokat ér el, az nagyon motivál. Ugyanilyen arányban, amikor én csinálok valamit, amikor sikerül, például amikor elkészítek egy dalt, akkor látom, hogy a barátaim mennyire örülnek a nevemben, és érzem, hogy valamit jól csinálok. Mondhatom, hogy az általam nagyon szeretett emberek szeméből kapom a helyes válaszokat. Ezen kívül, amikor látom, hogy az emberek szeretik, amikor bemutatjuk, akik ugyanazon a platformon találkozhatnak, és megértik a munka mértékét, amit csinálsz, nagyon boldog vagyok, amikor intelligens ötleteket hallok, hogy tetszik vagy nem tetszik a kritikai dimenzióban, és itt jobban meg vagyok győződve arról, hogy relatív munkát végzek. Ez boldogabbá tesz. Ez boldogabbá tesz engem. De hangsúlyozom, hogy nem arról beszélek, hogy kritizálom az úszó hajót, amely nem úszik, tényleg jobban érzem magam, amikor racionális emberekkel osztom meg a dolgokat.

.

Vannak kódok arra, hogy jó színésznek kell lenni? Kik azok a színészek, akiket példaképnek tekintesz?
Tulajdonképpen voltak előnyeim, amikor elkezdtem hivatásszerűen színészkedni, nagyon értékes emberekkel és nagyon értékes színészekkel dolgozhattam együtt. Abban az időszakban voltam, amikor nagyon éhes voltam, és nagyon meg akartam tanulni a szakmát, és elmondhatom, hogy minden végtagomig figyeltem és hallgattam őket. Igyekeztem beazonosítani, amit otthon hallgattam, tehát azt gondolom, hogy ebből a szempontból előnyös színész vagyok. Jó vagy rossz, ezek relatívak, de azt is mondhatom, hogy szerintem a szakmáknak megvan a maguk természete. Vagyis a szakmában élve, úgy élve, ahogy az megköveteli, abban a szakmában élve, én úgy tekintek magamra, mint aki a színészet természetében él, csak a jó vagy rossz fogalmát meghagyom az embereknek. Néha, amikor valamit rosszul játszom, akkor azt mondom magamnak, hogy például a színpadon rosszul játszottad, tehát ez is relatívvá válhat. De amikor azt mondom magamnak, hogy rosszul játszottam, akkor megpróbálom azt mondani magamnak, hogy a színészet természetében élek. Így azt gondolom, hogy a fejlődés akkor is megtörténik, ha ez egy egység.

.

Hogy állsz a közösségi médiával? Vannak olyan nevek, amelyeket kedvelsz, követsz vagy követsz? �
Nyilván nem túl jó. A menedzserem is nyomást gyakorol ezzel kapcsolatban, ez arról szól, hogy miért nem vagyok aktív. Sok olyan dolog van, amit valóban meg kell tennem a mindennapi életemben, sok olyan dolog van, amivel lépést kell tartanom. Vannak emberek, akiket látnom kell, vannak olyan dolgok, amelyek hozzánk tartoznak, akikkel csevegnem kell, így amikor ezeket csinálom, nem sok időm marad a közösségi médiára, de ha azt mondod, hogy konkrétan mit követsz, akkor az a olyan dolgok, amelyekből mindenki profitálhat; Követem a tervezőket, követem az építészeti munkákat, rajongok az olajfestészetért, vannak festők, akik nagyon módszeresen és másképp dolgoznak. Sok mindent követek a színészethez kapcsolódóan. A pszichológia és a szociálpszichológia oldalait követem. Valójában olyan dolgokat követek, amelyek jót tesznek nekem, vagy amelyekkel olvasás közben gyors információáramlást tudok elérni.

.

Hogyan jellemeznéd a stílusodat? Mire figyelsz leginkább a ruhaválasztásnál?
Nyilvánvalóan ezt a közeli barátaim nagyon jól tudják. Nem vagyok a stílus híve. szabadon mozogok. A barátaim arra kényszerítenek, hogy nadrágot vegyek fel. Általában tréningruhát hordok, ezért inkább színesebb és kényelmesebb, sportosabb vagyok. Természetesen nem teszek ellentétben a különleges alkalmakkal, de jobban szeretem, ha magam is sokkal kényelmesebb vagyok, és ha olyan ruhában vagyok, amiben jól érzem magam, akkor szerintem ez lesz a stílus. Más szóval, ha az ember jól és kényelmesen érzi magát, amikor lelkileg azzal megy ki, amit visel, az azt jelenti, hogy megfelel neki, és szerintem ez az energia átmegy azon túl, amit visel. Természetesen vannak olyanok, akik jártasak ebben a témában, és elolvasták ennek a témának az iskoláját. Ezért nem akarok tudatlan beszédet mondani, csak a véleményemet említem és örülnék, ha röhögésképpen hozzátennéd.

.

Színészként van olyan projekt, amiről álmodsz, amiben szívesen szerepelnél, vagy olyan név, akivel szívesen játszanál együtt?
Sokféle történetet nézünk, néha hallgatjuk, néha olvassuk, persze nyáladzunk néhány karakter után, mindegyiknek más-más mélységei és rétegei vannak, úgyhogy nem mondhatom, hogy az az álmom, hogy ilyen vagy olyan karaktert játsszak, de ha korábban megkérdeztek, akkor például ezt mondtam; azt mondtam, hogy egy utcagyereket szeretnék játszani. Nem tudom, szerettem volna traumatikusabb dolgokat, traumatikusabb jelenségeket vizsgálni, egy gyerek által eljátszani, átérezve, hogy mit élt meg az utcán, és elmondani az embereknek, de ha technikai értelemben gondolkodom, akkor most sok olyan karakter van, akit szívesen játszanék. Úgy értem, ha elolvasod a történetet, a történet egy egész, és a történet nagyon jól meg van írva, nagyon jól elemezve, nagyon jó szöveggel, és amikor én olvasok valamit, aminek nagyon jó a szövege, ahogy mondtam, már csorog a nyála a színésznek.
.
.
Ha lehetősége lenne eljátszani valakinek az élettörténetét, ki lenne az? Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy soha nem tudnád eljátszani?
Szerintem vannak nagyon értékes színészek, és amikor meghallok egyet-kettőt közülük, melegséggel fordulok az adott projekt felé. Ugyanígy, ha hallom, hogy emberek jönnek össze, és én is részt vehetek benne, nagyon boldog lennék. Ezért nem tudok olyat mondani, hogy egy projekt, amiben szívesen játszanék, mert ez egy maraton, tehát ha az ember a természetének él, ahogy mondtam, lesznek olyan projektek, amiktől egy életen át csorog a szája. De nagyon sok problémával kapcsolatban vagyunk a mával kapcsolatban, és szeretnék egy olyan filmben játszani, ami azt meséli el, hogy a közelmúlt történelmében mennyire manipulálták az embereket a világban a történet alapján. Az, hogy melyik vezetőt vagy kit szeretnél alakítani, kicsit furcsa téma, mert nagyon jól kell dolgozni az ilyen dolgokon. Ha találok egy olyan tipológiát, amiről úgy gondolom, hogy nagyon jól tudok tanulni, vagy egy olyan tartományt, amiről úgy gondolom, hogy időben nagyon jól tudok dolgozni, akkor mindent szívesen eljátszanék, amit felajánlanak. Nem akarom azt mondani, hogy ezt nem tudom játszani, mert ha a szükséges erőfeszítést megteszed, akkor biztosan kijön belőled valami. Ha az ember a természetének él, ahogy mondtam, ha engem felkérnek egy Veli karakter eljátszására, akkor az az én Veli-m lesz. Lehet, hogy valaki másé jobb, ahogy mondtam, ezért nem akarom azt mondani, hogy nem tudom megcsinálni, de megteszem a szükséges erőfeszítést, megtanulom a szükséges tanulmányokat, és megmaradok abban a hitben, hogy megcsinálom.
.
Vannak olyan filmek és könyvek, amelyeket nem tudsz megunni, még akkor sem, ha újra és újra megnézed őket?
Ott van például az Így jártam anyátokkal, amit sorozatban nézek egyetemi éveim óta. Imádom a Pillangóhatás című filmet, és néha megnézem. Szeretem a "Sötét éjszaka" Batman című filmet, néha-néha kinyitom és megnézem. Ezen kívül volt egy "Fahrenheit" című könyvem, amit évek óta nem tettem le, de mostanában igen. Mostanában inkább személyiséglélektani könyveket olvasok mostanában. Nincs olyan könyv, amit ne tudnék letenni. Mostanra sok olyan könyvet, amit régebben olvastam, abbahagytam. Azt hiszem, más problémáink vannak.
Mi izgat a legjobban mostanában? Egy filmre, kiállításra vagy egy most felfedezett helyre gondol?
Mint mondtam, szenvedélyem a festészet, és manapság a számomra tetsző festményeket olyan festők tolmácsolják, amelyeket korábban is kedveltem és követtem. És egy új házat terveztem magamnak, igazából azokat a festményeket képzeltem bele. Az a pillanat, amikor ezek a festmények megérkeztek, és amikor megnéztem őket, miután megérkeztek, látva, hogy minden alkalommal mást használtak technikailag, amikor rájuk néztem, ezek a pillanatok azok közé a pillanatok közé tartoztak, amelyek idén boldoggá tettek, például a várakozás és az áttekintés pillanata, ez az első dolog, ami eszembe jut, ami izgat.
.
Hol van a szerencse az életedben? Hiszel a szerencse szó talizmánjában?
A szerencse valójában olyasmi, ami akkor jön, ha készen állsz, ha készen állsz, akkor megtalál téged. Ellenkező esetben a véletlenek és a szerencse továbbra is körülötted fog kóborolni. Ha megvan a szükséges felszerelésed, a szerencse jön és megtalál téged. A gyerekek hamburgert akarnak enni, erre van szükségük. Minden középkorú ember, negyven után , aki utálja a zöldségeket, hirtelen elkezd zöldséget enni. Az élet egy olyan körforgás, hogy szerintem az emberek akkor kínálják fel azt, amire szükségük van, amikor készen állnak, és ezt nevezzük szerencsének, néha véletlennek, néha sikernek. De én azt hiszem, hogy az embernek előbb készen kell állnia. De hiszek-e abban, hogy ez egy talizmán? Igen, a szerencse egy gyönyörű talizmán, ha szó szerint nézem.
.
Most mi következik?
Higgye el, olyan nehéz, hogy először van egy munkám, amiben vagyok, tudod, "Ivy Time" - Várom, hogy vége legyen. Édes munka volt, minimális és bűnöző munka volt, szóval arra gondolok, hogy a vége után pihenek egy kicsit. Vannak művek, amiket olvasok, és vannak, amelyeket szeretek, természetesen lesz köztük pár zenével kapcsolatos projektünk is. De mivel ezek mind nem teljesen világosak, semmit sem tudok egyértelműen elmagyarázni. Ezúttal a menedzseremet fogom megkérdezni, szerintem naptárat kell készíteni, ezért nem tudok egyértelmű választ adni. De persze nem vagyok olyan, aki nagyon szeret pihenni, szóval kijelenthetem, hogy biztosan csinálunk valamit. Ha nincs színjátszás, lesz zene, csinálunk valamit.
.
Frissítve: 2023.05.15

A bejegyzés trackback címe:

https://onur-tuna-hungaryfan.blog.hu/api/trackback/id/tr3418118552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása