Onur Tuna: "Nem vagyok skizofrén, az orvosom azt mondta volna, ha az lennék"
2021. december 19. írta: Onur Tuna Hun

 Onur Tuna: "Nem vagyok skizofrén, az orvosom azt mondta volna, ha az lennék"

Onur Tuna: Nem vagyok skizofrén, az orvosom mondta volna, ha az vagyok.
8dk okuma

Sokat fogod hallani a nevét 2022-ben. Megállás nélkül működik; két film, egy tévésorozat és egy új dal… „A járvány idején inkább folytatni akartam a produkciót, mint otthon ülni” – mondja. Találkoztunk Onur Tunával; Beszélgettünk új projektjeiről, a különböző karakterek ábrázolásának pszichológiájára gyakorolt ​​hatásáról, életéről és ismeretlen aspektusairól: „Felörtölhetek valakivel, aki érdekel, vagy akinek a tudása és intelligenciája tetszik.”

Megbeszéltük, hogy kora reggel találkozunk. Gyorsan megreggelizik, mielőtt a forgatásra megy. Akaretler az Elie étterem egyik sarokasztalánál vár rám. Mintha már elkezdődött számára a nap, miközben én csak magamhoz térek. Energikus, mosolygós... Üvegeskék szeme van. És magas, 1,97 méter magas. Azt mondta, reggeliző tányér, de mindenből ízlik egy kicsit. Onur Tuna beszélgetésünk elején arról beszél, hogy mennyire boldog mostanában: „Jól érzem magam. Boldog vagyok, bár fáradt vagyok. Annak ellenére, hogy a Forgalom torlódik, azt tudom mondani, hogy „mindegy”. Fejként magasabb a boldogsághoz való alkalmazkodásom és a boldogsághoz való megtérésem.”

 

Onur Tuna: Nem vagyok skizofrén, az orvosom mondta volna, ha az vagyok.

 

Úgy tűnik, 2022 a te éved lesz... Két film, egy tévésorozat, egy dal...

Inkább folytatni akartam a produkciót, mint otthon ülni a járvány idején. Elmondhatom, hogy az a folyamat, amelyen keresztülmentünk, ennek érdekében működött. Nagyon jó előállítani. Amúgy az érdekel, amit produkálok; Nem érdekel, hogyan kell eladni. Elmondhatom, hogy mind a négy munkáért mindent megtettem.

Előtte a "Mi történt velem?" Kezdjük a filmmel. A film január 14-én kerül a mozikba.

Igen, Aslı Kızmaz könyvéből lett átdolgozva. Hazal Kaya, Enis Arıkan, Selin Şekerci... Nagy a színészgárda. Ez amolyan romantikus vígjáték.

Már megszoktuk, hogy drámákban nézünk téged. Mi törte el?

Amikor olvastam, a drámai művek mindig jobban érdekeltek. Szeretem a réteges karaktereket. Emiatt voltam mostanáig súlyos drámában. 'Mi történt velem?' romantikus vígjáték, de a megszokott dolgokon kívül. Ez egy Film, amely a legendás szerelmek helyett inkább azokat a helyzeteket írja le és elemzi, amelyekbe mindannyian beleesünk napközben . Azt hiszem, az emberek közel találnak magukhoz, ha megnézik ezt a történetet.

A partnered a filmben Hazal Kaya. 1,97 magas, vékony nő. Attól a pillanattól kezdve, hogy meghallotta, hogy együtt fogtok szerepelni a filmben, a magasságkülönbségről beszéltek...

Ez energetikai munka. Valójában látni fogja, miközben nézi; Ezt a magasságkülönbséget még játék közben is a cukiságba öntöttük. Egy párat ábrázolunk, akik szórakoztatóvá teszik.

Milyen volt technikailag?

Hazal általában a forgatáson ugrált (nevet).

Problémát okoz a magasságod a párkeresésben?

Általában azt mondják: „Ezt a nehézséget tapasztaljuk”. De amint elkezdek játszani, technikai szinten találkozom az ellenfelemmel, ezért először a játékomra figyelek.

A kétoldalú kapcsolatokban mi a helyzet a szerelmeseivel?

Abban a pillanatban az energiára figyelek. Találkozzunk jó erőben, csevegjünk egy jót, utána minden rendben lesz (nevet).

A film műfaja romantikus vígjáték. Mennyire vagy romantikus és vicces?

Vannak, akik mindkettőt elmondják rólam. De a társasági életben nem mutatom meg magamnak ezeket az aspektusait, azt hiszem, félek megmagyarázni magam. A közeli barátaim tudják, milyen energikus vagyok. Egyáltalán nem vagyok mogorva.

6 éves koromban A SZÍNPADON VOLTAM

Miért félsz?

A közösségi média sokoldalú hely. Bármit is tesz, egy kritikus dimenzióval találkozik. Elég, ha megtiszteltetésképpen megosztom a helyeket, ahol meglátogattam, a macskáimat és a kutyáimat, és azt mondom, hogy "ennyi". Számomra sokkal helyesebbnek tűnik, ha a családomat, a barátaimat és az egyedül töltött időt magamnak tartom. Így hiszem, hogy jobban megtakarítom az energiámat. De ha azt kérdezed: "Soha nem nézel oda az emberekre", természetesen megteszem. Az én feladatom a színészet.

Szóval "leszed" valakit. Mi köze ennek a színészethez?

Igen, lesek. Rákattintok valakinek az oldalára a „Felfedezés” menüben az Instagramon, és visszafelé lépkedek a bejegyzései között. Figyelem az emberek kapcsolatait. Nekem olyan, mint egy házi feladat.

Ha véletlenül megszeretsz valakit, visszahúzod vagy követed?

visszaveszem a tetszésemet. Végül is véletlen volt (nevet).

Olyan színészt alakítasz a filmben, mint te.

Igen, a színész híres. Megismerkedik egy élénk, energikus lánnyal. De a karakternek vannak konfliktusai magában. Nem tudja, hogy el tud-e menekülni a világ elől, vagy sem. Miközben ezeket élik, küzdelmeik vannak. De valójában a film a lány története.

Amikor elolvastam a könyvet, kicsit bosszús voltam az általad alakított karakter miatt. Romantikus, de egyben kacér férfi. milyen őrült vagy?

Még nem vagyok házas, egyedülálló vagyok. A nőkkel is jól kijövök, nagyra tartom őket.

Ez azt jelenti, hogy hazug vagyok?

Nem, én nem. Valójában a csalás relatív. Tehát nem megyek ki az utcára, és nem teszek erőfeszítéseket ezekkel a problémákkal. Általában a forgatáson vagyok, nincs időm ilyesmire.

Szeretsz flörtölni?

Tudok flörtölni valakivel, akit kedvelek, akit érdekel, vagy akinek a tudása, intelligenciája tetszik.

Soha nem kérdezed meg magadtól: "Mi történik velem?" azt mondtad

Mondtam. Még mindig felteszem magamnak ezt a kérdést.

A válasz?

A legjobb, ha nem azt mondod, hogy 'vagyok', hanem megpróbálod megtenni, amit kell. 6 évesen léptem először színpadra. 14 évesen kezdtem el érdeklődni a zene iránt. Ezért éreztem úgy, hogy itt leszek. Hogy mennyire profik, idővel látom őket.

BOLDOG VAGYOK A MUNKÁMNAK

Nos, mit reméltél, amikor beléptél ebbe a gyermekkora óta érdekelt világba, mit találtál?

Összefoglalva: boldog vagyok. Szeretem a munkám. Nagyon értékes, hogy az ember azt a munkát végezze az életben, amit szeretne, boldogan. Nem hiszem, hogy nagyon boldogtalan leszek mindaddig, amíg így folytatom a színészetet és a zenélést anélkül, hogy a lényeget elfelejtem.

A te szakmádban van, aki hírnevet, van, aki pénzt, van, aki esetleg kicsapongást... A tiéd csak a színészet volt?

Mindig is szerettem emberekről kutatni. Ezek mindig jól működtek a szakmámban. Persze vannak anyagi gondok, de ha boldogtalan vagy, mennyire tudod elvégezni a munkádat! A nap végén elfáradsz, és nem nyersz semmit. Elégedett vagyok az általam végzett munkával. Nem érdekel túlságosan a többi, amit említettél.

NÉZEM AZ ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN KÉSZÜLT FOTÓIMAT, CSUNA VAGYOK

Mindig ilyen jóképű voltál?

Amikor az általános iskolában készült fotóimat nézem, csúnya voltam. Aztán kamaszkoromban volt egy hirtelen magassággyarapodás időszakom. Túl vékony és magas voltam. Most 37 éves vagyok. Valami a helyére kerül fizikailag, akárcsak az elme. De nem hiszek ebben a "jóképűség" szóban...

Ezt a választ én sem hiszem el. 1,97 méter magas vagy, kék szemű férfi… Hogy nem hiszel a jóképűségben?

Nem vagyunk tervezett termékek. Nem teszek ellene semmit. Például amikor gitározom vagy zongorázom, nem az arcommal játszom. Lehet, hogy csak szeretem, ha az utcán olyan embereket kedvelek, akikhez viszonylag vonzódom.

Mióta vizuális munkát végzel, a testalkatodnak vannak előnyei. Találkoztál már előítéletekkel?

Voltak idők, amikor nehezen tudtam megtörni a felfogást.

Hogyan?

Ha szépnek találnak, előfordulhat, hogy „Ó, ha szép, akkor nem tud cselekedni” felfogás. De technikailag tudom, mit csinálok évek óta. Valójában ezt próbáltam mondani korábban. Nem hagytam abba azt, hogy „szép arcom van”, különböző emberekkel tanultam a módszeres színészetet. Helyet foglaltak a testemben, az elmémben. Idővel fejleszthető készséggé váltak. Ahogy láttam, hogy fejleszthető, folytattam. Aztán az emberek azt mondják: „Azt hiszem, jól játszik”. Ez zavaró volt számomra.

LÁTA AZ ÜZENETEKET A TELEFONON ÉS A KAPCSOLATUNK VÉGE

Milyen volt számodra a járvány folyamata és 2021?

Keményen dolgozunk. A megbeszélt műveken kívül a zene tovább folytatódott, és elkészítettünk egy újabb filmet „Dilemma” címmel. Mustafa Kotan írta és lelőtte. Üzleti koncepció. Szintén az év első hónapjaiban jelenik meg. Ott is megnézzük egy férfi történetét, akit megcsalt a felesége.

Megcsaltak már?

Nem tudom, de becsaptak. Tudom, hogy mindenki megcsal mindenkit.

csaltál?

Igen, csaltam.

Agyilag vagy fizikailag?

Mindkettő megtörtént. Elkaptak. Látta az üzeneteket a telefonon, és a kapcsolatunknak vége. A csalás rossz. A nap végén megsérted magad. Eleinte előfordulhat, hogy azzal a felfogással cselekszel, hogy „úgyis vége volt”, de idővel rájössz, hogy ez még annál is rosszabb, mint ha megcsalnak. Mert ha csinálsz valamit, annak meg lesz a jutalma az életben. A csalónak ára is van. Szóval ne csaljunk.

Valószínűleg nem tartozol azok közé, akik a hóban sétálnak, és nem mutatják a nyomukat. Már elkaptad.

Nagyon "beszédű" típus vagyok. Nem bírom, mondom. Így az elkapás valószínűsége mindig nagyon magas lesz.

A KEZEMMEL ÉGETTEM ŐT

Az új „Prisoner” sorozat a Foxon debütált. Adaptáció, nézted az eredetit?

A „Csodadoktor” szintén adaptáció volt, így nem néztem meg az eredetit, nehogy lenyűgözzenek. A magam módján szeretném adaptálni az általam játszott karaktert. Háromezer ember játssza a Hamletet, mindannyian másként játsszák.

Ügyészt játszol...

Fırat Bulut igazságos és vakmerő ember. A figyelmeztetések ellenére sem enged néhány esetből. Az egyik ilyen eset Barış Yesariról (İsmail Hacıoğlu), Törökország egyik leggazdagabb családjának fiáról szól. Yesari olyan játékba hozza a karakteremet, hogy Fırat egy reggel a börtönben ébred fel. Hézagok vannak az emlékezetében, és gyilkossággal vádolják.

Látjuk, hogy az élet egy nap alatt megváltozik. Tapasztaltál már ilyet?

A főiskolán a szobatársam építőmérnök volt. Elvégezte az iskolát és talált munkát. A kollégáival közös vacsoráról hazatérve 2 hígító 11 helyen megszúrta, és meghalt. A kezemmel temettem el. Azóta tudom, milyen csúszós az élet.

A nők elleni erőszaknak is van története. Mit szeretnél ezzel kapcsolatban mondani?

Undorító! Az erőszak minden formájára vonatkozó büntetési feltételeket drasztikusan meg kell szigorítani. Azonban úgy gondolom, hogy így bizonyos szegmensek bölcsebbek lesznek, más szegmenseket pedig érint. 

A SAJÁT ADIL

Az igazságosság a fő témája a műsorban. Mit gondolsz erről az érzésről?

Valójában azt gondolom, hogy az igazságosságnak vannak emberi és analitikai vonatkozásai. Például, ha valakinek megvan a reflexe, hogy megállítsa az autóját, amikor meglát egy gyalogátkelőt, mást fog elérni. Ez megváltoztatja a társadalom intelligenciáját is. Lehet tanítani valamit a gyerekeknek az iskolában, de olyan családokra és szülőkre van szükség, akik jól kielemezték az ilyesmit.

Igazságos vagy az életben?

Azt hiszem, igazságos vagyok. De az igazságszolgáltatási rendszerem másnak tűnhet egyesek számára. Emberként néha elakadok valahol, lehet, hogy a másik felébreszt és megváltoztatja az igazságosságot… De én vagyok az, aki pillanatok alatt elkészít egy serpenyőt, és megpróbálja kiegyenlíteni azokat.

AZ ÁLMOM AZ VOLT, HOGY 3 NAGY VÁROSBAN ÉLJEK ÉS OLVASSOK

Çanakkale-ben születtél. Milyen családban nőttél fel?

Édesapám matematika tanár, édesanyám nyugdíjas földhivatali kataszter. Van egy bátyám, ő is matematikus.

Közgazdaságtant is tanultál…

Igen. Valójában, amikor Çanakkale-ben voltam, az volt az álmom, hogy 3 nagyvárosban éljek és tanuljak, hogy fejlődjek. Bursában jártam középiskolába. 15 éves korom óta egyedül élek. Aztán megnyertem a Dokuz Eylul Egyetem Közgazdaságtudományi Tanszékét. Azért mentem Izmirbe, mert ott voltak a barátaim, és leérettségiztem. Közben a Müjdat Gezenben folytattam a színházat. Az Egei Egyetem Állami Török Zenei Konzervatóriumában tanultam 1,5 évig kottaírást és olvasást.

Zene és színészet egyaránt volt az életében. Miért a színészet volt a domináns?

Például szívesen olvasok orvosok által írt könyveket, az emberi agy elemzéséről vagy a szociálpszichológia területéről, mintsem leírásokkal ellátott műveket. A színészet lényege abban rejlik, hogy jól elemezzük és manipulálássá alakítsuk. A színészet közelebb kerül a többdimenziós pszichológiai tudathoz.

RINGHELLRE ébredek a napra

Rímekkel kezded a napot...

Igen, így ébredek. Megtettem, mielőtt idejöttem.

Mit mondtál?

Elmondjam! (Igazi, de lehetetlen lépést tartani a tempójával és ide írni.)

Ha reggel így kelsz ki az ágyból, biztos nagyon nehéz lesz a melletted alvónak...

Nem kelek ki így az ágyból. Lemegyek, mondom anélkül, hogy bárkit is zavarnék. Tulajdonképpen technikailag ez olyan, mint egy gyakorlat az állkapocsnak, hogy valaki más mondatát úgy tudd kimondani, mintha a sajátod lenne színészkedés közben...

3 különböző munka, 3 különböző karakter egy szezonban… Okoz skizofréniát?

Nem vagyok skizofrén, az orvosom mondta volna, ha az vagyok.

Pszichológushoz mész?

Természetesen megyek. Én támogató személy vagyok. Az általunk alakított karakter egy bizonyos ponton megosztottságot kelthet, mert ahhoz, hogy ő lehess, ki kell bontakoznod a személyiségedből.

Mi az?

Ez módszeres dolog. De nincs kedvem ott maradni. Egyes pillanatokban, amikor játszom, ha túl nehéz a jelenet, a fáradtságuk akkor is folytatódik, amikor hazamennek, és elmúlik az idő.

 

Onur Tuna: Nem vagyok skizofrén, az orvosom mondta volna, ha az vagyok.
Tuna elmondása szerint 40 éves kora után lehet, hogy eljön az idő, amikor pihenni szeretne, és ilyenkor már fel is léphet a színpadra énekelni.

 

 

 

MEGŐRÜLÖK

Azt mondtad, van egy új dalod...

Igen, úgy hívják, hogy „Mintha nem lennék semmi”. A klipnek vége. Ezúttal én játszottam.

Mi a dal története?

Egy magányos férfi azt akarja, hogy az a személy, akire a nap végén várt, megtalálja őt. De annak az embernek a története, aki sokat iszik, és nem érzi magát semminek attól, hogy túl sokat iszik...

A kamera előtt vagy a mikrofon mögött nehezebb lenni?

Egy másik karaktert játszani a forgatáson nagyon élvezetes. Szívemben megőrülök, csak mert más néven vagyok ott. A színpadon való éneklés komoly, saját név alatti fellépést igényel, nagyobb a kockázati ráta, ezért nehezebb.

Az Onur Tuna a sportokhoz is jó:

„Gyerek voltam kosárlabdával az iskolatáskájában. Klubokban és iskolákban kosárlabdáztam. A futball, az asztalitenisz és a röplabda is érdekel.”

 

-pazar/onur-tuna-sizofren-degilim-olsam-doktorum-soylerdi-41963878

Haberle ilgili daha fazlası:

A bejegyzés trackback címe:

https://onur-tuna-hungaryfan.blog.hu/api/trackback/id/tr7616787782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása