Ki az Onur Tuna?  Játékos életrajz
2021. szeptember 05. írta: Onur Tuna Hun

Ki az Onur Tuna?  Játékos életrajz

 Ki az Onur Tuna? Honnan - Magasság - Kor - TV sorozat - Család

 

 

Onur Tuna 1985. július 2 -án született Çanakkaléban. Török tévésorozat és filmszínész és zenész.

onurtuna-mucizedoktor-2231.jpg

Név:  Onur Tuna
Születési idő:  1985. július 2.
Születési hely: Çanakkale
Hossz:  1,97 m.
Súly:   87 kiló
Jel:  Rák
Szemszín:  Kék
testvérek:  Van egy testvére
Instagram: https://www.instagram.com/onurtuna/
Háziállat : 3 macskája és 1 kutyája van.

 

Család:  Eredetileg Çanakkale. Édesanyja nyugdíjas a földhivatali hivatalból, édesapja matematikatanár. A bátyja szintén matematikából végzett. „Anyukám és apám a gimnáziumban ismerkedtek meg a folklórcsapatban. A rózsaszín ujjak fogták egymást, aztán soha nem engedtek el. Éjszaka még mindig együtt táncolnak, keringő videókat küldenek nekem. A bátyám matematikusi végzettségű. Hála neki, életemben mindig volt matematika. Komoly összefüggés van a matematika és a színészet között, és ebből sokat profitáltam.

Gyermekkor: Középiskolai évei alatt engedély alapján röplabdázott és kosárlabdázott. 4 évig modellkedett az İzmir -i Neşe Erberk ügynökségnél is. Ő volt a család szemtelen gyermeke. „Betyár voltam. Én voltam a gyerek a hátsó sorban. Nem tudtam az iskolára koncentrálni. Nem voltam hülye. Az óráim jók voltak. Szemtelen voltam, de nem a csavargás mértékében. Fognám, amit adni akarnak, értelmezném, amire szükségem van, és nem úgy bánnék a másik személlyel, mintha csakis azért tudná az igazat, mert tanár. Apám mindig azt mondta nekem; Azt szokta mondani: "Nő az elmével, nő az átültetéssel". Gyermek vagyok, aki nagyon boldog családban nőtt fel. A házunkban senki sem emelte fel a hangját. Nem egyszer hallottam, hogy apám kemény hangon hívta anyámat. Középiskolában ismerkedtek meg, és pontosan 40 éve házasok. Azt teszed, amit látsz. ”

Oktatási élet: a Dokuz Eyluk Egyetem Közgazdaságtudományi Karán végzett. Másfél évig az Ege Egyetem Állami Török Zenei Konzervatóriumában tanult. Színházat tanult az izmiri Müjdat Gezenben, és színészképzését Ayla Algan and Craftban folytatta, amikor Isztambulba érkezett.

Az első lépés a színészet felé:  2011 -ben kezdte televíziós kalandját az "Élet folytatódik" című tévésorozattal.

Melyik projektben ragyogott?  Felkeltette a figyelmet a Filinta Mustafa karakterével, amelyet a Filinta című tévésorozatban ábrázolt.

Személyiségjegyek:  Érzelmi, romantikus, realista, kiegyensúlyozott, természetbarát, állatbarát, szorgalmas.

Személyes fejlődés:  Szeret magazinokat olvasni. Érdekli a zene. A fesztivál programjaiban igyekszik meghallgatni az összes zenekart és megérteni hangjaikat. Annak érdekében, hogy fejlessze színészi játékát, színdarabokat és könyveket olvas, amelyeket a színház vénjeitől kapott, amelyek javíthatják színészi alakítását. Mint Csehov, Stella Adler.

Szociális: Egyszerű, békés és boldog élete van, amelyet három macskájával és egy kutyájával oszt meg. . Erdős területen él. Havonta egyszer bemegy a városba. Nem szereti az éjszakai életet. Stúdiója van, zenével foglalkozik.

Ki az Onur Tuna?  Honnan - Magasság - Kor - TV sorozat - Család 2

 Gondolkodás : Nem bulvár. „Soha nem voltam, és nem is vagyok, nem szeretem. Ez a felépítés. Olyan életet élek, amilyen vagyok, és a bulvársajtó ellene van. Én is tisztelem a magazinokat, de egyenes fickó vagyok. Mivel nincs bennem folyóirat, a magazin úgysem preferál engem. ”

A boldogság forrása: Örül, ha olyan megjegyzések hangzanak el róla, mint „Jövő Tarık Akan, Kadir İnanır”. „Mindketten nagyon fontos emberek az ország számára. Emberek, akik rajongnak azért, amit csinálunk. Mindkét név olyan név, amelyet nagyon sikeresnek tartok, és példaként említem. Szeretnék az új verziójuk lenni. Azt hiszem, pluszt adtunk hozzá, mert úgy nőttünk fel, hogy figyeltük őket, tudtuk és példaként vettük őket. 

Első játékfilm:  Kerem Deren / Egy kis szeptemberi ügy

Az a személy, akit csodál:  Nagyon szeretne játszani Şener Şennel.

Véleménye a szerelemről:  „A szerelem gyönyörű érzés, amely elvonja az embereket a tétovázástól és a pillanatnyi szorongástól. De számomra nincs egyértelmű recept. Egy pillanat alatt megjelenik előtted, ott fogod érezni magad. ”

Életszemlélete: Érzelmes ember, és ez néha problémát is okozhat. Szeret örömet okozni szeretteinek, és nagy és apró meglepetéseket okozni a pillanatban. Ez tartja életben és energikus. „Azt akarom, hogy az emberek ugyanabba az irányba nézzenek, akármit gondolnak, akármit viselnek, akár isznak, akármilyen színűek. Egy ilyen országban, egy ilyen világban szeretnék élni. Mert amíg egymásra nézünk és előítéletekkel kritizálunk, nincs más lehetőség, mint összeütközni. Néha nagyon naiv vagyok, néha nagyon ideges. Az ember nem abszolút. Ha mindig tűzhely vagyok, az ég, aki közeledik hozzám! ”

Szemlélete az üzletről: Úgy gondolja, hogy a színészet olyan motor, amely az emberben működik. „Ahhoz, hogy ez a motor jól és gyorsan működjön, fontos, hogy ismerje a módszereit. A színészet nem libidó, vannak módszerek. Ha ezeket gyakorolja, ha meleget játszik, egy férfi egy nőt, egy nő pedig egy férfit. A művészet arányos egymással. Van egy ritmus a festő ecsetvonásában, a zenében és a jelenet színészének dinamikájában. Amíg ezek a ritmusok benned vannak, mindet meg tudod csinálni. Én is szívesen gyártok. ”

Karrierterv: Úgy gondolja, hogy inkább össze kellene hangolnia az ébredés napját, ahelyett, hogy megtervezné az életét. „Nincs A tervem, így van B tervem. Nem élek vadonban, de nem is tervezek. Ha egyik célomat sem érem el, akkor megyek és teszek valamit a közgazdaságtanért. Ha szükséges, felmegyek a dobogóra. Először is megnézem az előttem lévő célt. Ha a B tervvel gondolkozva élek, nem leszek sikeres. ”

Jövő álma : Nem olyan ember, aki szeret célokat kitűzni, igyekszik jól összehangolni a munkáját. „Az általunk végzett munka az egyik olyan szakma, ahol nincs tanulási korlát, és folyamatosan megújul. Először is szeretem a munkámat, és amíg nyitott vagyok a munkára és a tanulásra, ez azt jelenti, hogy teljesítem a saját sikerkritériumaimat. Ha kell kitűznöm egy célt, bár ambícióim vannak emberként, lehet, hogy vágyam lesz arra, hogy ezt megvalósítsam. A fő célom az, hogy valaki olyan legyen, aki jól vigyáz a világra és önmagára.

Aggodalmak: Nagyon idegesítőnek találja, amikor az emberek bántják egymást. „Nem akarok megerőszakolt kutyát látni, amikor reggel felébredek. Nem akarok látni egy megvert, meggyilkolt nőt. Nem akarom látni, hogy egy gyerek sikoltozna: "Anya, ne halj meg!" Nem akarok gyászoló anyát látni. Nem akarok bántalmazott gyereket látni. Ez sokáig fog tartani. Nagyon! Senkinek nincs joga senkit megütni. Nem tudom nézni az erőszak képeit. Amint látom a hírekben, kikapcsolom. Nézze, létezik olyan dolog, mint a nők elleni erőszak. Szégyellem, hogy ebben a században még ilyen problémáról is beszélhetek. Nagyon undoríto!"

Ki az Onur Tuna?  Honnan - Magasság - Kor - TV sorozat - Család 3

Kit csodál?  A külföldi rendezők közül Tarantino, Kubrick és Almodovar a kedvencei. Az egyik török ​​rendező viszont úgy gondolja, hogy Fatih Akınnek más az esze.

Kapcsolat a természettel:  Természetbarát és állatbarát. Három macskája és egy kutyája van. „Ők az életem partnerei. Felelősségem van velük szemben. A legfontosabb, hogy szabad akarattal végezzük őket. Sokan tudják, hogy szeretem a természetet. Nagyon szeretek természetes formációkat látogatni, nem a vágott virágok között. És persze minden élőlény. Tehát a macskáim és a kutyáim olyanok, mint a gyerekeim. ”

Mit csinál otthon?  Evcimen szeret egyedül vagy szeretteivel otthon tölteni az időt. „Tegyük fel, hogy a sorozatomnak korán vége, nem azt mondom, hogy„ elmegyek és a barátaimmal töltöm az időt ”. Hazamegyek, és azon a színpadon dolgozom, amelyet másnap játszani fogok. Reggel 05.30 -kor ébredek, meditálok, felhangosítom. ”

Hobbi: Gitározni és énekelni 13 éves kora óta. Tűzhely címmel egyetlen albumot adott ki. „Írok, komponálok, van 70 szerzeményem, de ezekben 15 -ben bízom. Négyfalú zenész vagyok. Elégedett vagyok a munkámmal. Ezen az úton akarok menni. A zene hobbi, van stúdióm. Ott szavakat gyártok és írok. ”

Melyik filmre volt hatással? Nem unatkozna, ha újra és újra megnézné a Batman: Sötét éjszakát.

Amit a legjobban nem szeret: Hirtelen felragyog, és hirtelen eláll. „Megpróbálom legyőzni és érzékletes ember lenni, még nem sikerült. Kicsit depressziós vagyok, de olyan ember vagyok, aki általában boldog akar lenni.

Mire költ pénzt?   A cipőmániásnak sok cipője van.

TV SOROZAT

2011/2012 - Az élet megy tovább/Sıraç Bakırcı
2014/2016 - Filinta/Filinta Mustafa 2016/2017
- Bátor szív/Ömer
2018/2019 - Tiltott alma/Alihan Taşdemir
2019 - Csodadoktor/Ferman Eryiğit

MOZI FILMEK

2014- Egy kis szeptemberi mese / Idle
2020- Heavy Romance / Kerem

ALBUMOK

2019- Tűzhely (Single)

DÍJAK

2016 - A TRNC magazin újságírói díjátadója/Az év legjobb férfi tévésorozat -színésze/Filinta

2016 -Çekmeköy 2023 Magazin 1. társadalmi tudatosság díja/Az év legjobb férfi tévésorozat -színésze/Filinta

2012 -csúcsok -Az év tudományos iskoláinak kitüntetései/Az év legjobb áttörő színésze/Az élet megy tovább

 

forrás itt

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onur-tuna-hungaryfan.blog.hu/api/trackback/id/tr316680316
süti beállítások módosítása