TÖRÖK ÖRÖM
2020. december 02. írta: Onur Tuna Hun

TÖRÖK ÖRÖM

WAG Magazin 2019. január

.

Hollywood hébe-hóba eljut a globális mozi távoli zugába, és előhoz egy csillagot, aki meg tudja világítani az ezüst képernyőt, egy bizonyos fokú "je ne sais quoi"-val, amely átlépi a határokat.

 

Még a harmincas években az „Ecstasy” csehszlovák művészfilm Hedy Kiesler sztárjára hívta fel Louis B. Mayer MGM-mogul figyelmét, aki átkeresztelte őt Hedy Lamarr-nak. Az 1930-as években David O. Selznick - talán a Zúgó 20-as évek svéd szfinxére, Greta Garbóra emlékezve - átnézett Svédország álmos kis filmiparában, és észrevette Ingrid Bergmant, aki Hollywoodba vitte. Az 1940-es évek elején kevés amerikai tudott valamit a brazil filmekről, de ez nem akadályozta meg a 20th Century Foxot abban, hogy Carmen Miranda zenés vígjáték-szenzációt importáljon. Az 1960-as években ritkán találtak egyiptomi filmet ezen az országon kívül, de ez nem akadályozta meg Omar Sharifot abban, hogy szélesebb képernyőn jelenjen meg. Nemrégiben Gal Gadot egy homályos izraeli alacsony költségvetésű mozdulattal való megjelenésből átállt a hollywoodi Wonder Woman-be.

Tehát ki lesz a következő színész, aki felbukkan a földgömb egy valószínűtlen szegletéből, és csillagpozíciót foglal el az amerikai filmvilágban? Intelligens pénz jutna Onur Tunára, egy törökországi jóképű személyiségre, aki nagy figyelmet kapott Európában és a Közel-Keleten, és televíziós sorozatának Netflix közvetítésével az Atlanti-óceán ezen partján kultuszt kezdett vonzani. Filinta. ”

Azok számára, akik még nem fogták el a „Filinta” -t, ez volt az állami fenntartású Török Rádió és Televízió Corp. által létrehozott legnagyobb produkció, amelyet 2014 és 2016 között Törökországban sugároztak, mielőtt a világpiacra értékesítették volna. A „Filinta” egy detektívsorozat, amely az Oszmán Birodalom fogyó napjaiban játszódik (kb. 1299-1922 / 23), és a kiadós bemutató biztosításához semmiféle költséget nem kíméltek - még a hollywoodi tehetségek, köztük Dusan Hyska importálásáig sem. a „Ryan megmentése” és a „Titanic” kaszkadőr-felügyelője és Bobby Roth, olyan klasszikus tévéműsorok rendezője, mint a „Miami Vice” és a „Lost”.

De sok néző figyelmének középpontjában Tuna, 30 éves modell / énekes / színész áll, aki a főszereplőt, Filinta Mustafát alakítja. A Skylife török ​​szórakoztató kiadványnak adott interjújában elismerte a szerencsét.

"Amikor először olvastam a forgatókönyvet, arra gondoltam, hogy Musztafa soha nem próbált karakter" - mondta. „Izgatott voltam, és azonnal elfogadtam a szerepet ... Hosszú kiképzési időszakot folytattunk kardvíváshoz, technikai harcokhoz, fegyvertüzeléshez és koreográfiához Dusan Hyskával. Kutatásokat is folytattam az abban az időszakban élő emberekről - mit viseltek, mit ettek, hogyan jártak ... De a fő hangsúlyom az érzésekre irányult. Bár Musztafa nagyon okos és rosszindulatú tiszt, valójában ember. Igazságos, okos, ambiciózus és tehetséges fiatalember, aki szeret egy lépéssel előrébb lépni mindenki előtt.

Arra a kérdésre, hogy valaha is hozta-e a szerepébe „ha én lennék a cipőjében”, Tuna zseniálisan válaszolt: „Természetesen. Legtöbbször Musztafát a saját személyiségemből eredően értelmezem. "

Tuna 1988 júliusában született Çanakkale-ban, a tengeri kikötő városában, az ókori Trója régészeti lelőhelye közelében. Apja matematikatanár volt, édesanyja a földhivatalban dolgozott. Tuna gyermekkorában foglalkozott színházzal, középiskolás éveiben röplabdával és kosárlabdával jeleskedett. Bár gazdasági főiskolai diplomát szerzett, az Ege Egyetemi Konzervatórium Zeneművészeti Tanszékén hangképzésen is részt vett.

Az egyetem után Tuna sportos testalkata és a mogyorószemek feltartóztatása segített abban, hogy állandó munkát végezzen modellként. De amint a Milliyet török ​​újság egyik kérdezőjének elmondta, nem számíthat arra, hogy csak a jó megjelenés alapján épít karriert.

"Még akkor is, ha a szépség viszonylagos, neked kell legyen egy aurád" - mondta, megjegyezve, hogy a színészi szerepvállaláshoz való átmenet nem csak fotogén. „A mi feladatunk nem az, hogy jóképű legyünk, hanem az, hogy keményen dolgozzunk és más emberek legyünk. Néha gyönyörű, néha csúnya, bármit is igényel a szerep.

Tuna első nagy színészi áttörése a 2011-12-es „Hayat Devam Ediyor” („Az élet megy tovább”) tévésorozat mellékszerepével járt, amikor egy fiatal férfit alakítottak ki problémás házassággal és egy anyagi nehézségekkel küzdő apával. Legközelebb a „Bi Küçük Eylül Meselesi” („Egy kis szeptemberi ügy”) című habzó török ​​romantikus film mellékszerepében láthatta „Filinta” áttörése előtt.

Amikor a török ​​média megkérdezte növekvő rajongótáboráról a „Filinta” futamát követően, Tuna lebecsülte a sztárság szempontjait. "Ha jól végzed a munkádat, akkor fizetnek érte" - mondta. „Olyan vagyok, aki nem késik, nem megy memorizálás nélkül a forgatásra, és igyekszik minél mérsékeltebb lenni a forgatáson. Nem sietek hazamenni, amikor dolgozom.

Tuna két további sorozattal követte a „Filinta” -t - a „Cesur Yürek” („Bátor szív”) akciósorozatot, amely 2016 folyamán futott, és az „Yasak Elma” („Tiltott alma”) című romantikus drámát, amely 2018-ban debütált a Török Fox hálózat. Színészi pályafutása során Tuna eredeti dalokat készített, amelyeket időnként online tett közzé és a török ​​tévés beszélgetős műsorokban adta elő. Tavaly júniusban Tuna bemutatta első „Uzay Mizali” című albumát.

"Általában pesszimista vagyok, kisebb, szomorú harmóniákat produkálok" - mondta dalszerző képességeiről. "Kezdem megoldani, mit jelent az, hogy képes vagyok összeszorítani a szavakat a gitár és a harmóniák között, és lelket adni hozzájuk."

Tuna híressége már érdekes problémákat okozott számára. Hamis közösségi médiafiókok születtek, amelyeket tréfacsinálók tettettek neki, és romantikus kapcsolata az „Yasak Elma” társszereplőjével, Sevda Ergincivel azt tapasztalta, hogy megpróbálja (és nem sikerül) elkerülni a török ​​p​​paparazzókat.

Hogy Hollywood észreveszi-e ezt a feltörekvő török ​​csillagot, az még várat magára, de Tuna készen áll arra az esetre, ha felhívja.

"Ahelyett, hogy megtervezném a napot, amikor élek" - mondta a török ​​médiának, "koordinálom a napot, amikor felébredek, mert az élet nyitott a változásra. Demoralizálhatok, amikor teljesen elakadtam. Ezért dolgozom és fejlődöm tovább. Inkább azt az utat akarom megtenni, mint tervezni"

 

Forrás: WAG Magazin

A bejegyzés trackback címe:

https://onur-tuna-hungaryfan.blog.hu/api/trackback/id/tr8816413270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása